KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG

Assalamualikum
saya ingin berkongsi hasil kerja bersama tuan puan semua yang sudi singgah dan follow atapkekudabesi.blogspot.com

Kerja yang sedang dibini adalah di bukit goh kuantan , renovation sebuah rumah di taman maju jaya shamelin pandan Kuala Lumpur serta kekuda besi rumah IBS Brick lock di jerantut pahang (gambar menyusul kemudian) dan satu lagi di senggarang batu pahat (bina kekuda besi dan atap zink uroll bond)

Kerja ini semua mengambil masa kuarang dari 1 minggu dan dibuat menggunakan tenaga kerja mahir, Untuk makluman jika anda ingin membina sendiri bahagian atap,adalah dinasihatkan mencari tenaga kerja betul-betul mahir bukan hanya cakap kosong bagitahu anda pandai sedangkan nanti hasilnya amatlah menghampakan (periksa dan kaji dulu site sebelumnya ) dan kalau anda buntu tak dapat tenaga mahir boleh hubungi saya kerana saya juga mengalu2kan serta membantu tuan/puan untuk bertanya dan mendapatkan tenaga kerja mahir sendiri. Saya sedia membantu dan jangan risau tak ada unsur penipuan atau apa-apa yang meragukan.

Tuan puan boleh jumpa saya dahulu atau call terus 019-9862086 untuk mendapatkan tenaga kerja mahir tak kira tuan kontraktor atau sesiapa kerana niat saya disamping mencari rezeki yang halal saya juga ikhlas membantu tuan puan dan saya nasihtkan tuan puan juga bukan atas kepentingan diri saya tetapi ikhlas membantu apa jua berkaitan atap. InshaAllah

Untuk makluman semua bahagian atap merupakan bahagian paling kritikal dan bahay kerana kita tinggal dekat bawah atap, jadi kita perlu mengambil kira faktor keselamatan kita dan anak-anak ,jadi pengiraan yang betul untuk setiap kekuda serta kerja dari tenaga yang mahir termasuk material yang betul amatlah penting dan jika buat lebih kurang akan mendatangkan bahaya di masa akan datang.

oleh yang demikian saya berharap semua mengambil berat dan jangan terlalu mudah mempercayai tukang rumah yang mahir membuat rumah tetapi sebenarnya tidak mahir memasang kekuda besi kerana kekuda besi mempunya tenaga kerja yang tersendiri bukan dari kalangan tukang-tukang rumah. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang kemahiran sebenar tukang pasang kekuda besi boleh hubungi saya kerana saya bermula dari seorang tukang kekuda besi.







Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat