Renovate Sebuah Rumah (Sambung Dapur Tepi) Di Permatang Badak Kuantan

Assalamualaikum,

Salam Sejahtera, Kali ini saya ingin kongsikan kerja yang dipertanggungjawabkan oleh saya iaitu renovate sebuah rumah sub-sale di mana owner rumah merupakan adik kepada previous customer saya di sungai buloh. Alhamdulillah berkat dan hasil kerja saya yang sebelum ni telah menyiapkan rumah abang beliau (tukar atap dan kekuda rumah serta reno dalaman dan cat serta buat tembok konkrit belakang rumah) saya diberi lagi kerja untuk renovate rumah di Permatang Badak Kuantan Pahang.

Kos Untuk renovate saya tak ambil mahal dan tak ambil banyak kerana kurang tenaga kerja mahir. Jadi pada sesiapa yang nak buat renovate rumah atau sebuah rumah tetapi boleh bersabar untuk tunggu kerana saya tak ambil job renovate atau ubahsuai rumah yang banyak sekaligus takut tak sempat nak pantau dan inspect, jadi boleh la hubungi saya nanti untuk mendapatkan kos dan harga menarik dan murah.

Sebelum terlupa, kos untuk renovate bagi kerja-kerja tersebut lebih kurang RM 40k dan siap dalam tempoh 1 bulan kerana faktor cuaca tempoh hari tak berapa mengizinkan. dan saya sentiasa pantau dan bersama pekerja untuk memastikan hasil kerja yang bermutu dan memuaskan hati pelanggan. Barang yang digunakan juga bukan yang murah, seperti mozek jenama White Horse, Siling kapur tebal 9mm dan cat outdoor Wheather Proof serta banyak lagi barang lain yang tak disenaraikan tetapi harga 1st grade.

Jika ada tuan puan berhasrat untuk renovate/ubahsuai rumah / ubahsuai atap  dan juga bina sebuah rumah, boleh hubungi saya di talian 019-9862086 atau whatsapp kalau tak dapat call atau mesej.
Sila like fb page : kekuda besi atap genting light weight roof trusses

Sambung Dapur 26 x 8 kaki beserta mozek dan table top

Siling Kapur Baru Ruang Tamu

Mozek Lama Bilik Air DiPecahkan Semua

Siling Kapur Beserta Dom

Pintu Plywood tukar ke Pintu Papan

Sebahagian yang telah dipecahkan dan dapur baru dipasang mozek 2x1

Hampir Siap Dapur Baru

Table Top Dan Kemasan Mozek Ikut Pilihan Warna dan Jenis Mozek Dari Customer

Proses Mengecat

Proses Mengecat Luar Rumah

Pasang Tingakp Kecik Yang Baru

Sebelum Mula Kerja Renovate

Pintu baru dalam proses mengecat dalam rumah

Lantai mozek 1x2 dan awning

Fitting Barang Elektrik

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG