kekuda besi kuang sungai buloh dan renovate porch depan di shah alam

assalamualaikum

selamat sejahtera dan kali ini saya rasa sedikit bersemangat untuk menulis di dalam blog selepas pada raya cina baru ni kerana harga material naik harga minyak naik, dan demi customer lama  baru saya tidak menaikkan harga kerana seperti biasa tagline saya : BIAR UNTUNG SIKIT JANGAN RUGI BANYAK

Untuk makluman semua, Harga yang dinaikkan oleh semua kilang / supplier / hardware bukan sedikit, tetapi melebihi RM 0.50 per item setiap besi. Jadi memang terasa perbezaan bila kita oder barang sama tetapi kos dan menjadi lebih sedangkan harga kepada customer masih lagi sama.

Setelah lebih sebulan tidak update blog ni atas faktor masa yang amat tidak mengizinkan dengan kerja yang semakin bertambah, Arini pun ada masuk site Banting buat kekuda besi dan atap uroll bond.

Ada beberapa perkara yang ramai bertanyakan pada saya, boleh ke ambik upah sahaja, barang customer beli, Jawapan saya : Boleh...harga pun kira lampsam sampai siap je, xde nak charge tambahan / tersembunyi tu tak ada.Berapa deal berapa bayar, Jadi senang ke dua-dua pihak. Ada beberapa tempat yang tukang indonesia dan bangla call saya dan minta quotation untuk upah pasang sahaja dan dah siap pun di beberapa tempat. Jadi sekiranya ada customer yang dah beli barang, tapi tak ade tukang pasang yang mahir, Diulangi YANG MAHIR dalam kekuda besi ni boleh hubungi saya (Kalau tak angkat fon boleh Whatsapp sebab saya selalu kat atas bumbung Inspect / Kerja ).

Sila like fb page : kekuda besi atap genting light weight roof trusses

Di situ lebih banyak dan sentiasa update  InshaAllah

Untuk Job Seterusnya InshaAllah ada beberapa tempat seperti di Banting , Selangor, di Pandan Jaya dan Shamelin serta di Besut Terengganu. Untuk Sebarang Pertanyaan sila hubungi 0199862086



Renovate Porch dan atap rumah di Alam Megah Sekseyen 27 Shah Alam

Beam atas dan Slab Lantai In Progress

Baru Siapkan Formwork Lantai dan untuk makluman saya juga Boleh Buat Kerja Renovation  Dan Elektrikal Mahir sekitar semenanjung Malaysia

Sedang Masukkan Konkrit simen di dalam formwork

Speciallist in Light Weight Steel Roof Trusses and Install Roof Tiles

Kekuda Besi dan Atap Genting di Belakang Petronas  Kuang  Sungai Buloh

Kerja-Kerja Renovate Sambung Bahagian depan Rumah dan Porch Serta ubahsuai atap keseluruhan di shah alam

Rumah di Seksyen 27 alam megah shah alam renovate

Kekuda Besi dan atap genting di Jalan Garuda, Jenajrom Selangor

Kontraktor minta saya supply dan pasang  kekuda besi dan atap rumah

Kerja-kerja yang telah di siapkan di Jenjarom Selangor untuk kekuda besi

Upah Pasang dari tukang rumah kerana tidak mempunyai tenaga mahir untuk kekuda besi dan atap

Material dibeli oleh tukang rumah dan kerja di buat oleh saya

Bahagian Belakang rumah untuk kekuda besi dan atap

Site juga di sekitar sungai buloh selangor, Boleh datang ke site untuk tengok hasil kerja dan jika berminat terus hubungi 0199862086

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG