Renovate rumah tukar atap lama kepada kekuda besi dan atap harga murah seluruh semenanjung

Salam aidilfitri
Di kesempatan ini saya menyusun 10 jari mohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali dan selamat menyambut aidilfitri

Sepanjang ramadhan lepas saya banyak menghabiskan masa menyiapkan kerja-kerja kekuda besi di sekitar pantai timur dan barat semenanjung

Alhamdulillah di hari raya saya ada sedikit masa terluang hari ini untuk update blog

Untuk makluman semua, hasil dari kerja yang telah saya buat kadang kala tak sepenuhnya saya masukkan ke dalam blog kerana kekangan masa kerana setiap site mengambil masa kadang-kadang kurang dari 1 minggu untuk disiapkan dan terus ke site seterusnya tidak sempat untuk mengambil gambar

Tetapi jika ada request dari customer berdekatan tempat tersebut untuk melihat gambar yang telah siap boleh terus whtsapp saya

Penerangan saya di atas adalah bertujuan untuk menambah keyakinan customer kerana ada yang bertanya site sekian2 dah siap ke sebab tak da gambar yang dah siap

So nanti jika terdapat sebarang kesulitan terus whatsapp saya dan saya harap semua customer berpuas hati dengan perkhidmatan pemasangan / repair atap bumbung kekuda besi

Untuk sebarang pertanyaan terus hubungi 0199862086 dan di bawah saya kongsikan sedikit hasil kerja yang telah siap dibina di beberapa tempat.


 Site chini pahang
 Site besut terengganu
 Kekuda besi biru guna atap genting
 Atap uroll bond zink bentuk macam atap genting
Site kg jawa klang

 
Site saujana utama sungai buloh (renovate dan bina baru porch)

Sila like fb page : KEKUDA BESI ATAP GENTING 

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG