kekuda besi di muar johor

Sedang dalam pembinaan kekuda besi dan Tap uroll di muar johor
Status terkini kerja yang sedang dilaksanakan adalah di :
Kijal kemaman
Nilai spring, n9
Muar johor
Tangkak johor
Temerluh pahang
Sungai buloh selangor
Maran pahang
Bandar jengka pahang

Mana2 site atau rumah pembaca blog yang berminat untuk melihat hasil kerja yang ada berdekatan dengan site yang sedang dibina bolehlah datang ke site untuk melihat hasil kualiti kerja dan besi serta material lain yang digunakan untuk menyiapkan kerja kekuda besi

Gambar belum dapat di upload sepenuhnya kerana masih dalam proses pembinaan

Sebarang pertanyaan,atau pandangan serta persoalan boleh hubungi saya 0199862086
Secara percuma pada bila-bila masa

Sila like fb page : kekuda besi atap genting light weight roof trusses

Terima kasih kepada semua pelanggan saya yang telah mengamanahkan kerja kekuda besi kepada saya untuk saya pikul tanggungjawab dan amanah tersebut dan saya siapkan dengan jayanya tanpa sebarang masalah sepanjang membina kekuda besi di seluruh semenanjung

Mana-mana tempat tuan yang tiada dalam update blog saya boleh terus hubungi saya kerana mungkin saya terlupa untuk update nama tempat yang berdekatan dengan tuan-tuan semua





Semua gambar di atas ini diambil di projek kekuda besi di Muar johor
InshaAllah dalam masa terdekat jika berkesempatan, saya akan upload sebanyak mungkin gambar hasil kerja kualiti kekuda besi yang telah saya siapkan

Assalamualaikum

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG