baik pulih kerja kekuda besi yang ditinggalkan

Salam
Di sini saya ingin menegaskan kepada semua masyarakat/tuan rumah/kontraktor untuk tidak mudah ditipu dan jangan percaya terhadap janji manis sesetengah orang yang hanya pandai berkata-kata dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.

Sepertimana yang kita lihat di dalam gambar yang saya masukkan ini adalah salah satu site yang saya terpaksa bertungkus lumus membuka semula kekuda besi yang dipasang dan ditinggalkan oleh kerana tiada kemahiran dan tidak pandai dalam kerja kekuda besi.

Ini bukan kali pertama saya membaiki semula kerja orang yang tidak bertanggungjawab yang hanya mahukan wang tanpa memikirkan soal keselamatan dan kekemasan kerja kekuda besi.

Diharap para masyarakat di luar sana menggunakan tenaga kerja yang betul-betul mahir dan berpengalaman kerana oerja kekuda besi ini sangat perlukan ketelitian dari pelbagai aspek keselamatan,kiraan bebanan, kekemasan kerja dan lain-lain yang berkaitan

Jika ada sebarang pertanyaan, sila hubungi saya untuk berbincang,berkongsi idea dan bertanyakan pendapat dan tips..inshaAllah saya akan bantu.
0148062575/0199862086

Saya menyediakan perkhidmatan memasang kekuda besi ini ke seluruh semenanjung dan turut membekal peralatan kekuda besi serta memasang atap genting,uroll bond,metal deck dan pelbagai
Saya jugs turut membaik pulih dan menukar kekuda kayu lama dan atap lama kepada yang baru.


Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG