Kekuda besi dan ganti atap zink uroll bond di bukit changgang dengkil

 Assalamualaikum salam sejahtera 

Update di penghujung tahun 2023

Site di panglima garang saya siapkan dari bumbung seterusnya sampai siap 100% memandangkan tuan rumah yakin dengan hasil kerja bumbung dan tiada kos tersembunyi (dia dah serik terkena dengan tukang sebelum ni, asal kontrak 50k, tapi tiap2 minggu up sampai jadi 80k) so hati2 yang dapat harga terlalu murah, kalau boleh biar ada black and white dan terms syarat tu tulis siap2 TIADA CHARGE TAMBAHAN / TERSEMBUNYI supaya tiada berlaku pertelingkahan di sepanjang progress kerja berlangsung.


Di sini saya akan share kan beberapa site yang saya siapkan termasuk kerja renovate, ada beberapa site saya tak sempat ambil gambar, nanti ada masa saya akan edit dan masukkan lagi.


Sebarang pertanyaan, musykil dengan kerja tukang boleh share ke 0199862086, free je saya tolong inspect dan datang cek (selangor/kl) kalau dari jauh tu share gambar saya akan balas secepat mungkin.


Gambar site ni di cheras, reno tuka pintu dan psang awning guna hollow dan atap acp, nanti saya cari lagi gambar progress






Site ayer hitam, kg jawa di johor , ganti atap dengan tambah porch serta renovate atap dapur kos rm40k



Site teluk panglima garang bermula dari atap sampai siap 100%

Site klang bukit kuda, owner kena tipu dengan tukang indon, saya dtg siapkan dri bumbung smpai lantai, progress kerja ada di tiktok saya upload


Site shah alam seksyen 11, guna monier flat roof 







Site dengkil bukit changgang ganti zing lama uroll bond tukang salah pasang, owner stress sruh tuka ke metal deck






Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG