Kekuda besi dan pemasangan atap tahun baru 2022

 Assalamualaikum, selamat tahun baru dan semoga dijauhi dari wabak covid 19 (omicron dah sampai malaysia) 

Apa2 pun tekan link whatsap bussines













































































ni ya untuk detail dan pertanyaan https://wa.me/message/HHQ6O3NIZ24ZH1 www.wasap.my/60199862086

Saya nk share beberapa kerja sepanjang akhir tahun 2021 dan awal tahun 2022

Saya mohon maaf kepada followers dan pembaca blog kerana x dpt update blog monthly kerana kekangan masa dan kerja tanpa henti.alhamdulillah kerja semakin bertambah dan tak tertumpu hanya pada kekuda besi tetapi keseluruhan kerja renovation satu rumah.

Jika ada tersalah atau tersilap kata sepanjang saya mengendalikan blog ini saya memohon maaf, semoga panjang umur dpt kita berjumpa di update yang akan datang.inshaAllah sebelum raya akan ad 1 update dan selepas raya akan ada lagi update kerja2 yang saya siapkan or dlm progress.

(Maaf x dpt nk letak caption pada setiap gambar,apa2 pertanyaan boleh komen di bawah)


List site dalam gambar di atas :

1) Taman Maznah Klang 

2) SS14 Petaling Jaya

3) SS4 Kelana Jaya

4) Taman Kinrara Puchong

5) Kg Paya Layang-layang Johor

6) Kg Sungai Merali Gombak

7) Taman Pelangi Sentul

8) Usj 1 (2unit rumah) terlibat dengan kebakaran

9) Seksyen 4 Bandar Baru Bangi

10) Nilai n9


Ada lagi gambar dari lensa berlainan nanti bpleh whatsap saya untuk detail termasuk location / alamat untuk site visit 


Terima kasih

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG