Job Pkp lockdown 3.0 [Update terkini kerja baikpulih rumah]

Assalamualaikum selamat ber-pkp semua semoga pembaca blog , semoga sihat dan dijauhkan dgn virus covid-19 stay safe stay at home. Dalam post kali ini saya nk share beberapa kerja yang di buat di sekitar selangor/kl dan saya tak ambil job luar kawasan kl selangor sepanjang tempoh pkp lockdown in. Untuk makluman pembaca dan follower follower semua yang ingin mendapatkan besi c channel murah boleh www.wasap.my/60199862086 untuk penghantaran sekitar lembah klang sahaja dam harga inshaAllah murah dari pasaran yang paling penting BARANG SAMPAI BARU BAYAR. Dan seperti biasa job job yang saya ambil tanpa deposit sejak dari tahun 2010 dan dah lebih dari 500site saya kendalikan berkonsepkan dan menggunakan syarat yang sama dan inshaAllah untuk job job yang akan datang pun sama juga.. NO deposit sehingga ada progress  dan kerja sampai siap. So untuk kali ini saya share lebih kurang 2@3 site lepas lepas yang dah siap dan ad yang masih dalam progress. 

Dalam proses waterproofing slab di taman melawati

Site saujana utama sg buloh major renovate termasuk cat atap ,awning cat rumah mozek blik air dan tbletop (dah siap nanti sy share gambar,)

Major Renovate luar dan dalam rumah (sambung dapur tabletop wet kitchen dan lain lain) 

Kerja repair atap di alam impian

Renovate ganti atap lama serta kekuda besi baru di bandar baru bangi 



Kerja renovate saujana utama (cat luar dalam) 

 

Renovate alam impian shah alam 


Ada lain lain kerja awning dan pemasangan pagar serta baik pulih bumbung dan minor kerja repair siling yang saya lupa untuk ambil gambar akan tetapi saya akan update nanti di post yang akan datang.inshaAllah









Comments

  1. Salam,

    Saya call no 0199862086 tapi line mcm takda. Apa no tel yg boleh dihubungi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh call dan whatsap no 0199862086
      www.wasap.my/60199862086 https://wa.me/message/HHQ6O3NIZ24ZH1

      Delete
  2. berapa kos tukar kerangka besi ni ye.. dr umah rumah kg..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG