Renovate baik pulih rumah sekitar kl dan selangor serta pantai timur dan menggantikan atap rumah bocor serta reput di makan anai anai

Assalamualaikum, salam sejahtera dan semoga diberikan kesihatan yang baik untuk meneruskan kerja dan kehidupan seharian.

Alhamdulillah kerja kerja pada bulan april dan mei nanti sangat banyak dan saya akan ambil kerja baru selepas raya bagi menyiapkan kerja kerja yang melebihi dari apa yang dijangkakan. Terima kasih kepada customer juga regular customer yang mempercayai saya dan setiap amanah yang diberikan saya akan buat sebaik mungkin. InshaAllah.

Kali ini saya akan kongsikan beberapa gambar hasil kerja saya di sekita lembah klang selangor dan juga di pahang.saya juga berpeluang baik pulih sebuah rumah daripada bumbung terus kepada siling dan wiring baru serta beberapa kerja beam dan tiang termasuk ikat batu.

Untuk kerja renovation baik pulih rumah ada beberapa kerja yang akan saya kongsikan juga jika tidak bulan april,sy akn update di post seterusnya kerana ada beberapa gambar saya tak sempat ambil untuk dimasukkan ke dalam blog.

Ramai bertanyakan saya 'boleh untung ke?'..saya kata dah biasa dengar soalan ini dan saya respons 'saya berniaga kuantiti dan kualiti'..apa maksud? : kuantiti adalah saya renovate baik pulih atap atau rumah dengan kuantiti site melebihi 3-7site dalam 1 masa..contoh bulan march sebanyak 4 site, april 6site..jika dianggarkan keuntungan 1 site rm1000-2000..kalau 5site 10ribu .berbeza dengan kontraktor lain yang hanya menumpukan 1 site dan memerlukan keuntungan 10ribu .jadi harga setiap site memang melambung tinggi dan mahal. Di luar bajet tuan rumah. Jadi jika tuan puan mahu jimat , buat pilihan bijak dan hati hati dengan penipu di luar sana yang semakin hari semakin membimbangkan.. untuk kualiti yang itu boleh dilihat hasil perkongsian gambar yang saya upload dan seeloknya dapatkan harga dari saya secara percuma dan lepas itu survey.
Anda akan dapat jawapannya.


Rumah di meru klang tukar atap lama dimakan anai2 kekuda alang kayu

Kuarters syabas air selangor ganti rangka atap kepada besi dan renovate seluruh rumah 10 unit

Atap yang telah dibuka di meru klang 

Turut melaksanakan kerja buat tiang dan beam serta siling kapur termasuk wiring seluruh rumah

Tiang konkrit dan footing sedang giat dilaksanakan


Sambung buat kekuda besi yang ditinggalkan kontraktor tak bertanggungjawab di kg labohan dagang banting

Ganti atap lama dimakan anai anai kos rendah di panching selatan kuantan pahang

85% siap kerja pasang atap dan kekuda besi (repair) di banting selangor

Kekuda besi separuh siap ditinggalkan kontraktor

Kekuda besi hampir siap di panching kuantan

 Atap genting dinaikkan menggunakan kren di panching selatan kuantan

Proses untuk sambung kerja buat kekuda di banting

Proses untuk ikat batu di meru klang

Kekuda besi di kuarters air selangor kuala langat sebanyak 10 unit rumah 

Atap uroll digantikan kepada atap genting di panching kuantan

Pandangan atas kekuda besi atap genting kg labohan dagang selangor

Proses menaikkan atap dan menyusun atap genting menggunakan kren




Kerja wayaring di pulau meranti puchong selangor

Kerja memasang siling luar pulau meranti puchong

Proses menyiapkan kerja wiring dan plumbing di rumah puchong

Proses memotong longkang atap

Pasang dome centre panel dan siling kapur di puchong selangor


Kerja baik pulih sambung belakang rumah (2tingkat) di selayang baru selangor

Kerja kekuda besi dan renovate atap sebuah rumah hampir siap


Proses menurunkan atap di kuarters hulu langat kajang (renovate 10 unit kediaman kakitangan air selangor)

Sebarang pertanyaan boleh hubungi www.wasap.my/60199862086
(whtsap/sms/call)
Atau email plan rumah ke tukang_kekudabesi@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG