L BOX plaster ceiling dan baikpulih rumah kotasas kuantan sambung dapur

Assalamualaikum..selamat tahun baru 2018
Maaf kerana tak ada posting bulan january kerana terlalu sibuk menguruskan hal kerja bina sebuah rumah di pahang

Pada tahun 2018,sy menawarkan harga sama seperti 2017 walaupun besi kekuda naik mendadak dan harga untuk atap juga meningkat naik

Jika tuan puan perlukan bantuan/pandangan/nasihat sila call *jika tak angkat terus whatsap kerana saya mungkin berada di site atau memandu.

Jika diikutkan pada tahun lepas lebih dari 10 site saya sambung kerja yang ditinggalkan..saya harap tahun ni para pembaca blog di luar sana lebih berhati-hati terutama yang deal direct tukang atau yang menggelarkan diri kontraktor atau tukang mahir,tapi lepas ambil deposit,lesap hilang entah ke mana.
Jadi saya syorkan kita kena ubah dari sekarang,deposit2 ni jangan kita mudah sangat nak bagi..seeloknya start kerja barang sampai dekat site,baru boleh bagi duit mengikut progress kerja.
Saya juga ingin menasihati tuan puan jika dah deal dengan mana mana kontraktor sila minta propal quotation,syarikat berdaftar,setiap urusan pembayaran biar ada resit atau slip bank kerana kemudian hari kita tidak tahu permainan atau trick kontraktor licik kaki belit ni.yang mereka fikirkan duit sahaja,kualiti kerja dan hasil tak siap mereka tak ambil peduli.

Jika tuan puan perlukan khidmat saya inshaAllah setakat ni belum pernah ada masalah tinggal kerja / lari dari tanggungjawab yang diamanahkan.

Boleh survey tanya mana mana owner sebelum ni yang pernah menjadi customer saya,alhamdulillah baik baik semua dan inshaAllah tuan puan akan berpuas hati dengan apa yang diinginkan terutama kerja kerja berkaitan bumbung kekuda besi.

Untuk kerja kerja bina baru sebuah rumah,company light weight steel roof truss mengalu2kan mana2 dari tuan puan untuk mendapatkan quotation dari pihak kami hanya dengan menghubungi 0199862086 atau email
Tukang_kekudabesi@yahoo.com

Jika ada rezeki kita akan berurusan dan inshaAllah selamat dari perkara yang tidak diingini dan paling penting jimat kos harga berpatutan serta khidmat ke seluruh semenanjung.paling best quotation dan lawatan tapak percuma.paling dititikberatkan adalah selepas siap kerja dimana warranty diberikan dan kita akan datang repair tanpa ada sebarang charge.

Kerja kerja baikpulih rumah kotasas kuantan (sambung dapur dan buat tabletop)








Kerja atap dan kekuda besi baru nak masuk buat di pulau meranti puchong



Progress renovate kotasas kuantan

Kerja ukur awning dan plaster di kotasas kuantan

Dinding yang siap  plaster

Tabletop baru siap konkrit

Kekuda besi atap uroll kampung pasir

Atap uroll baru sampai warna maroon

Progress pasang atap

Solar water heater piping untuk sebuah rumah

Siling kapur design L box modern

Siling kapur Lbox dapur

L box plaster ceiling dalam bilik

Master room plaster ceiling include paint job

Kerja siapkan sebuah rumah di pahang menggunakan atap tbf clay tanah liat design atap modern

Kerja membina dan menyiapkan kolam renang saiz 8x24 dengan kos yang murah termasuk skimmer dan pump serta sand filter mengikut bajet tuan rumah

Kerja sebelum ikat batu di kotasas kuantan



Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG