kekuda besi dan atap metal deck surau felda chini pahang dan kuala terengganu banglo semi d

assalamualaikum
alhamdulillah walaupun musim tak menentu
kerja semakin bertambah,terima kasih kepada semua customer yang nempercayai saya menyelesaikan masalah berkaitan bumbung atap bocor dan ada yang menyambung kerja renovate rumah kerana berpuas hati dengan hasil kerja serta mempercayai saya sepenuhnya

di sini saya ingin berkongsi hasil kerja saya iaitu memasang kekuda besi dan atap zink metal deck di surau felda chini pahang serta memasang kekuda besi dan atap genting monier di bukit payung kuala terengganu

kerja agak lewat sedikit kerana hujan tetapi tuan rumah memahami keadaan cuaca dan setakat ini progress atap hampir siap

untuk makluman para pembaca,setiap rumah yang saya buat harga yang dikira adalah sangat murah dan masih harga lama walaupun barang material naik mendarak dan saya tidak kenakan charge gst kepada customer walaupun saya di kenakan gst oleh pihak pembekal

so ini menguntungkan customer kerana dapat khidmat speciallist roofing dengan harga murah dari tukang di kawasan sekitar (boleh survey) dan jika tidak percaya boleh whatsapp saya kerana tiada unsur penipuan atau hidden charge sejak dari dahulu lagi dan alhamdulillah setelah bertahun dalam bidang ini saya tidak pernah menipu atau lari dari kerja yang diamanahkan oleh tuan rumah

saya juga tidak mengambil duit deposit atau wang pendahuluan selagi kerja belum start selagi barang belum sampai di site

untuk menambahkan lagi keyakinan tuan rumah,saya akan menghantar quotation secara hitam putih dan akan tunjukkan site berhampiran yang telah siap dan ada beberapa orang customer saya pergi melihat dan bertanyakan sendiri dengan previos customer saya yang menggunakan perkhidmatan saya dan alhamdulillah semua baik-baik belaka.

jika tuan puan ingin mendapatkan perkhidmatan saya dengan harga murah berkualiti dan untuk mengelakkan dari ditipu,sila hubungi 0199862086 whatsapp pun boleh

Sila like fb page : kekuda besi atap genting light weight roof trusses

harga saya tawarkan jauh lebih murah dan yang paling penting tuan puan tidak pening ditipu atau diperdaya serta banyak masalah selepas siap atap dan bumbung kerana saya ada memberi jaminan kebocoran (warranty)

jika ada kemusykilan atau pertanyaan dan bantuan dari saya sila hubungi terus dan saya akan bantu sebaik mungkin inshaAllah

dalam proses menyiapkan anak atap supaya ada nampak fesyen sikit

bahagian depan atap rumah di mentakab pahang

sebahagian atap uroll bond yang telah siap dipasang

surau di felda chini 3

kerja-kerja memasang kekuda besi surau felda di chini 2

hari ke-4 kerja memasang kekuda besi 
Kekuda besi dan atap genting monier elbana di kg paya resak marang terengganu

site bukit payung marang terengganu rumah semi-d

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG