Kekuda besi rangka atap genting bumbung monier konkrit di batu muda batu caves dan office rumah kedai masjid tun hussin on cheras

Assalamualaikum

Maaf lama tak update sebab sibuk dan ada yang tak sempat nak masuk gambar dalam blo
g blh ke fb : light weight steel roof trusses

Atau hubungi 0199862086 akan saya update gambar2 terbaru via whatsapp

Kerja-kerja terkini termasuk renovate rumah apartmen di seksyen 27 shah alam dan buat porch serta ganti keseluruhan atap juga di seksyen 27
Jadi kepada sesiapa yang nak renovate rumah dengan kadar yang minimum saya akan bantu,anda juga boleh beli barang sendiri dan saya ambil upah kerja sahaja (lumspum lebih murah dan progress kerja pun cepat)

Termasuk kerja-kerja lain yang berkaitan atap dan ubahsuai rumah inshaAllah saya buat yang terbaik

Esok kerja-kerja menaikkan atap di rumah kedai masjid tun hussin onn,ada beberapa customer saya yang menghubungi saya untuk melihat sendiri hasil kerja dan jenis besi yang digunakan,dan mereka terus ke site berdekatan seperti di cheras di gombak di sungai buloh dan jenjarom serta beberapa tempat lain yang dalam proses untuk disiapkan

Untuk makluman semua saya mampu melaksanakan 3 hingga 4 kerja dalam satu2 masa adalah support serta sokongan dari orang ramai yang yakin dan percaya kepada perkhidmatan saya yang berkualiti dan paling murah serta tiada unsur-unsur penipuan atau charge tambahan

Kepada sesiapa yang takut atau tidak yakin dengan kontraktor yang dikenali atau pun tidak boleh menghubungi saya untuk bertanyakan pendapat (seikhlas hati dan percuma saya bantu) dan tidak semestinya menggunakan perkhidmatan saya

Adalah menjadi tanggunjawab saya menyiapkan semua kerja walaupun tiada untung malahan rugi,dan memang ada kerja saya (plaster seluruh rumah luar dalam rm12000 termasuk barang) telah rugi tetapi saya siapkan juga dan alahamdulillah kerja dah siap. Jika anda meragui boleh whatsapp saya dan minta no telefon tuan rumah ataupun boleh terus datang ke site (jika tinggal jauh boleh bgtau tempat dan inshaAllah site saya ada berdekatan anda kerana perkhidmatan seluruh sememnanjung malaysia)

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya atau emailkan drawing ke tukang_kekudabesi@yahoo.com

Kekuda besi dan atap genting di batu muda batu caves

Pasang atap genting dan kekuda bumbung besi



Renovate porch rumah teres jadikan 2 tingkat dan ganti semua atap lama kepada kekuda besi dan atap genting serta pasang plaster ceiling di shah alam seksyen 27

Renovate dalam rumah (naikkan batu dan pasang tiles serta pecahkan bilik jadi besar dan table top dapur) di seksyen 27 shah alam

Pasang siling kapur murah dan berkualiti serta paling tebal 9mm di janda baik serta kerja-kerja skim dinding rumah batu ibs brick lock

Kekuda besi di rumah kedai cheras masjid tun hussin onn

Plaster luar dalam rumah dan pasang papan A di jenjarom

Kekuda besi+atap clay+plaster+siling luar dan dalam

Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG