Kekuda besi adtec kijal kemaman dan kekuda besi trusses atap monier janda baik pahang


Kekuda besi dan atap zink uroll di surau prima damansara harga murah tak sampai rm30k

Kekuda besi atap monier 3000kps di janda baik da harga 20ribu lebih siap semua tiada charge tambahan

Proses pemasagan atap di rumah brick ibs

Kekuda besi atap zink uroll bond g28 di adtec kijal kemaman harga atap utk rumah semi d kekud dan atap tak sampai 20 ribu

Kerja baru masuk di atas adalah di sijangkang klang
Rumah brick ibs keluasan dalam 2000sft
Menggunakan kekuda besi biru dan atap zink metal deck

Kerja bakal masuk nanti saya update di lain post kerana kekangan masa yang sibuk dan cuaca tak menentu menjadikan tempoh kerja tak seperti yang dijangkakan

Sebarang pertanyaan mengenai kekuda besi dan atap boleh hubungi saya (nak tanya tentang besi,tentang cara pemasangan,saiz besi harga besi,rekabentuk atap dan sebagainya ) sila jangan malu dan tak semestinya perlu menggunakan perkhidmatan saya.
Kerana saya ikhlas akan tolong masyarakat di luar sana yang mempunyai masalah dari segi bajet atau yang berkaitan pemasangan rangka atap 
Cuma nasihat saya cari tukang mahir berpengalaman dalam kekuda besi
Serta besi yang sekurang2nya ada cop sirim dan berkaitan

Sekian dari saya, Salam aidiladha dan selamat hari malaysia
0199862086
Sila like fb page : kekuda besi atap genting light weight roof trusses


InshAllah dipermudahkan segala urusan kita semua..aminn






Comments

Popular posts from this blog

proses naik dan pasang atap genting di meru klang selangor

Upah pemasangan kekuda besi murah dan tenaga kerja mahir serta baik pulih rumah plaster dinding dan mengecat

KEKUDA BESI RANGKA ATAP GENTING JARAK KEKUDA 3 KAKI DI BUKIT GOH KUANTAN PAHANG